buy

buy

  • ۰
  • ۰

مجموعه دوم مجلات هنر بافتنی

مجموعه دوم مجلات هنر بافتنی

مجموعه دوم مجلات هنر بافتنی، شامل آرشیو وسیعی از دیگر منابع معتبر و ارزشمند هنر بافتنی می‌باشد که همگی از مجلات معروف و شناخته شده این عرصه هنری می‌باشند. این مجلات همواره بهترین ارائه‌دهندگان جدیدترین و متنوع‌ترین طرح‌ها و الگوهایی می‌باشند که هر هنرمند بافنده به آنها نیازمند است. در عین حال تنوع و خلاقیت این سبک‌ها و طرح‌ها و تناسب آنها با سلیقه مردم مناطق مختلف دنیا و نیز الگوهای آموزشی فراوانی که همراه با آنها ارائه شده است برای بافندگان در سطوح مختلف بسیار مفید است. این مجلات با پوشش موضوعی انواع لباس‌های بافتنی برای همه افراد، کیف‌ها، بافتنی‌های تزئینی و دکوری و بسیاری موارد دیگر توسط ناشرین معتبر این عرصه هنری و در مناطق مختلف دنیا منتشر می‌شوند و همیشه یکی از منابع مفید و خلاق هنرهای بافتنی محسوب می‌شوند.

این مجموعه از مجلات هنر بافتنی آرشیوی شامل بیش از ۱۲۰ شماره از ۱۵ مجله معتبر و شناخته‌شده هنر بافتنی می‌باشد که با تلاش فراوان گردآوری شده و به همه هنرمندان و علاقه‌مندان این عرصه تقدیم خواهد شد.

عناوین مجلات موجود در این مجموعه که همگی از شناخته‌شده‌ترین و معروفترین مجلات مرتبط با هنرهای بافتنی در دنیا می‌باشند عبارتند از:

Creative Knitting
Interweave Knits
KNIT & MODE
knit today
knitscene
knitter’s
Knitting today
Love of knitting
The Knitter
Verena
your knitting Life

محتویات این بسته به اجمال عبارتند از:

آرشیوی شامل بیش از ۱۲۰ شماره از ۱۵ مجله معتبر و شناخته‌شده هنر بافتنی
تصاویر جلد تمامی مجلات
نرم‌افزارهای Acrobat Reader، WinDJView و Stanza برای نمایش فایل‌ها
بسته‌بندی زیبا و شکیل

تمامی مجلات موجود در این بسته جامع به زبان اصلی و در فرمت PDF می‌باشند که برای سهولت کار کاربران نرم‌افزارهای مرتبط برای نمایش فایل‌ها نیز در این مجموعه گنجانده شده است.

این مجموعه در ۲ دی وی دی و با بسته‌بندی زیبا و شکیل، درب منزل شما عزیزان تقدیم خواهد شد و مبلغ آن به مامور پست تحویل داده می‌شود.

قیمت : 26000 تومان



روش خرید: برای خرید "مجموعه دوم مجلات هنر بافتنی" ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


1-روی دکمه خرید پستی کلیک نمایید.
2-فرم مربوطه را به صورت کامل و صحیح پر نمایید.
3-سفارش خود را درب منزل از پستچی تحویل گرفته سپس هزینه را پرداخت نمایید.





سایر محصولات :
خرید پستی مجموعه دوم مجلات هنر بافتنی
خرید پستی مجموعه اول هنر معماری؛ طراحی داخلی ۱

سی دی آموزش یوگا و ماساژ درمانی اورجینال-97
پکیج آموزشی خانه ورزش
آموزش بدنسازی در خانه با توپ
آموزش بدن سازی با توپ در خانه اورجینال
آموزش کاراته KARATE TRAINING-اورجینال
آموزش بدنسازی-با زبان فارسی/اورجینال
آموزش حرفه ای شنا/اورجینال
کاملترین مجموعه آموزش ایروبیک 1و2و3
مجموعه دوم مجلات هنر بافتنی


کلمات کلیدی :برای نایش فایل‌ها ناطق ختلف دنیا این عرصه هنری هنر بافتنی ی‌باشد هنر بافتنی جوعه هنر بافتنی جلات هنر این جوعه درب نزل این عرصه روی دکه جلات وجود شناخته‌شده هنر تقدی خواهد بافتنی knitting ی‌باشند نایید تحویل
  • ۹۶/۰۶/۱۷
  • مجید ایرانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی